1.1 Zijn alle producten op voorraad?

Indien een Product toch niet op voorraad blijkt te zijn in de webshop, dan kan het zijn dat deze wel verkrijgbaar is bij een winkel bij u in de buurt. Bij de verkooppunten kunt u de dichtstbijzijnde winkel zoeken die onze producten verkoopt. Wij zullen u altijd berichten over afwijkende levertijden of u een alternatief aanbieden.

1.2 Heeft UASHMAMA® Benelux ook een winkel?

UASHMAMA® Benelux heeft alleen een webwinkel. Onze UASHMAMA® producten zijn verder te koop bij winkels in de Benelux. Ook worden onze producten verkocht via andere online verkooppunten. Kijk voor een winkel bij u in de buurt onder “verkooppunten”. Voor meer informatie kunt u altijd contact opnemen met [email protected].

1.3 Hoe kan ik de bestelling betalen?

Wij willen dat u veilig en met plezier winkelt. Daarom gebruikt UASHMAMA® Benelux alleen betaalsystemen die qua internettechnologie het meest actueel en vertrouwd zijn. U kunt bij UASHMAMA® Benelux op meerdere wijze betalen. In de bestelprocedure wordt u gevraagd om een betaalwijze te kiezen.

1.4 Verstuurt UASHMAMA® Benelux ook producten naar het buitenland?

UASHMAMA® Benelux verstuurt alleen binnen europa. De verzendkosten zijn afhankelijk van gewicht en het land waar het naar toe moet worden gestuurd. Eventuele invoerkosten dan wel andere bijkomende kosten zijn voor rekening van de Klant. Vragen hierover kunt u sturen naar [email protected]

1.5 Hoe kan ik een bestelling terugsturen?

Mocht een product niet aan uw verwachting voldoen, dan kunt u dit binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen naar: UASHMAMA® Benelux, Burg. van Everdingenstraat 2, 4112 LG Beusichem, Nederland. Wij accepteren alleen retourneringen die vooraf zijn aangemeld via [email protected]

Het artikel moet nog voorzien zijn van labels en zo mogelijk in de originele verpakking worden geretourneerd. Een kopie van de factuur s.v.p. meesturen. Het artikel wordt niet teruggenomen indien het artikel gebruikt, gewassen is, u zelf heeft getracht een gebrek te herstellen of de gebruiksinstructie niet goed is opgevolgd. Na ontvangst wordt het aankoop bedrag zo spoedig mogelijk retour gestort doch uiterlijk binnen 30 dagen. De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de koper. Dit alles conform de Algemene Leveringsvoorwaarden.

1.6 Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?

Staat uw vraag er niet bij, dan kunt u een e-mail sturen naar [email protected]. In onze Algemene Voorwaarden staat tevens aanvullende informatie.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »